dlaczego
Can Do?
Can Do?
PASJA,
DOŚWIADCZENIE,
ROZWIJANIE wrażliwości na sztukę.
• Na zajęciach odczujesz przyjazną atmosferę współpracy, która pozwoli na radość i swobodę tworzenia.
• Osiągane efekty zmotywują Cię do kontynuowania nauki na kolejnych poziomach.
• Dla chętnych mamy dodatkowe zadania do przygotowania samodzielnie w domu, które omawiamy na zajęciach.
• Osiągane efekty zmotywują Cię do kontynuowania nauki na kolejnych poziomach.
• Dla chętnych mamy dodatkowe zadania do przygotowania samodzielnie w domu, które omawiamy na zajęciach.
• Każdy uczeń może liczyć na korekty dodatkowe, również poza zajęciami.
• Dostosowujemy sposób przekazywania wiedzy do indywidualnych potrzeb i możliwości.
• Kursy przygotowujące na wyższe uczelnie: naszym celem jest, aby nasi uczniowie odnieśli sukces egzaminacyjny i dobrze opanowali technikę.
• Na zajęciach dzieci nie przerysowują szablonów, gdyż tłumi to niezwykle cenną cechę, jaką jest kreatywność oraz własny styl.
• Od początku kursu stawiamy na intensywny, naturalny rozwój zdolności i talentów.
• Dajemy pełne wyposażenie pracowni, stawiamy na rozwijanie wiedzy z historii sztuki.
• Kontynuujemy naszą znajomość z uczniami w trakcie ich studiów artystycznych. Doradzamy i pomagamy.
• Dostosowujemy sposób przekazywania wiedzy do indywidualnych potrzeb i możliwości.
• Kursy przygotowujące na wyższe uczelnie: naszym celem jest, aby nasi uczniowie odnieśli sukces egzaminacyjny i dobrze opanowali technikę.
• Na zajęciach dzieci nie przerysowują szablonów, gdyż tłumi to niezwykle cenną cechę, jaką jest kreatywność oraz własny styl.
• Od początku kursu stawiamy na intensywny, naturalny rozwój zdolności i talentów.
• Dajemy pełne wyposażenie pracowni, stawiamy na rozwijanie wiedzy z historii sztuki.
• Kontynuujemy naszą znajomość z uczniami w trakcie ich studiów artystycznych. Doradzamy i pomagamy.
o nas
Elżbieta Hildebrand
Ukończyła rzeźbę na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, a następnie 3 lata mieszkała i studiowała w Nowym Jorku, USA. Założycielka szkoły językowej, której program Can Do Learning oparty został o najnowszą wiedzę z dziedziny psychologii edukacji, a od 2019 roku funkcjonującej również jako centrum egzaminacyjne. Po kilku latach od rozpoczęcia tworzenia programu nauczania rysunku
i malarstwa dla dzieci i młodzieży założyła Akademię Can Do, która szczególną uwagę poświęca rozwijaniu naturalnej kreatywności swoich Uczniów, korzystając z wybranych metod nauczania programu Can Do Learning.
i malarstwa dla dzieci i młodzieży założyła Akademię Can Do, która szczególną uwagę poświęca rozwijaniu naturalnej kreatywności swoich Uczniów, korzystając z wybranych metod nauczania programu Can Do Learning.
Agata Konarska
Absolwentka specjalizacji snycerstwo w Liceum Plastycznym w Lublinie (2015), Intermediów na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu (2018), i Wydziału Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2023). Jej działania artystyczne opierają się na wykorzystaniu różnych mediów, takich jak wideo, dźwięk i performans, za pomocą których tworzy sytuacje interaktywne i kreuje rzeczywistości wirtualne. Edukacją artystyczną zajmuje się od pięciu lat, ma doświadczenie jako instruktorka fotografii oraz nauczycielka rysunku, malarstwa i rzeźby. Otwarta na uczennice i uczniów na każdym etapie artystycznego rozwoju.
Maciej Skorupa
Ukończył edukację w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Kole oraz studia w Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale grafiki w
pracowni ilustracji książkowej prof. Janusza Stannego.
Grafik, projektant, fotograf, wykładowca, ilustrator.
Od wielu lat zawodowo zajmuje się projektowaniem i fotografią. Aktywny
twórczo realizując projekty autorskie oraz projekty komercyjne.
* 2004 – 2023 wykładowca w Aktywnym Studium Technik Teatralno – Filmowych, kolejno od 2006
roku prowadzący pracownię fotograficzną i zajęcia „Podstawy Fotografii” w Wyższej Szkole
Artystycznej.
* 2017 – 2018 wykładowca w Warszawskiej Szkole Fotografii prowadząc zajęcia o tematyce
„Aparat i Techniki Zdjęciowe”.
* Od 2019 do 2021 wykładowca Uniwersytetu „Vistula”. Prowadzone pracownie to „Podstawy
edycji obrazu cyfrowego” oraz „Plakat Artystyczny”.
* Od 2020 roku do dnia dzisiejszego prowadzący cykliczne, zajęcia i warsztaty: Rysunek i
Malarstwo dla dzieci, młodzieży licealnej – Szkoła Rysunku i Malarstwa CAN DO.
* Od 2021 roku do dnia dzisiejszego opieka plastyczna w Fundacji Łukasza Podolskiego „ARKA”.
Opieka artystyczna i zajęcia plastyczne z dziećmi w świetlicy.
https://cargocollective.com/skorupa/Costa-Brava
https://cargocollective.com/skorupa/Costa-Brava
Alicja Siemko
Obecnie studentka scenografii filmowej i teatralnej trzeciego roku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Ukończyła Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Zamościu ze specjalizacją projektowanie graficzne. Swoją twórczość opiera na formach rzeźbiarskich, które zawsze były jej bliskie. Poza scenografią zajmuje się także malarstwem, rzeźbą oraz grafiką. Inspiracją i punktem wyjścia dla jej prac artystycznych są własne obserwacje powiązane ze światłem i wszelkimi teksturami. Uczy rysunku i malarstwa i prowadzi warsztaty związane z projektowaniem scenografii oraz kostiumów.
Maria Rutyna
studentka ostatniego roku studiów magisterskich Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, obecnie realizuje pracę dyplomową w Pracowni Projektowania Książki i Publikacji Cyfrowych.
W swojej twórczości zajmuje się książką artystyczną, tkaniną eksperymentalną, sztuką recyklingu oraz projektowaniem graficznym. Od czterech lat realizuje się w obszarze nauczania rysunku i malarstwa, m in. w warszawskiej szkole rysunku i malarstwa To Tu.
Podczas zajęć zwraca uwagę na indywidualne potrzeby swoich uczniów oraz wspiera ich kreatywność.
Olga Mazur
Ukończyła studia na wydziale Scenografii na warszawskiej ASP. Zajmuje się scenografią filmową i teatralną, a także projektowaniem kostiumów. Jej pasją jest teatr lalkowy i malarstwo olejne. Na zajęciach chętnie wprowadza nowe techniki, takie jak ebru, batik i wiele innych, a także razem z dziećmi eksperymentuje, uczy podstaw malowania i szkicowania postaci ludzkiej, martwej natury i, przede wszystkim, dba, żeby dzieci świetnie się bawimy.