logo_cando wektorowe rgb2
dlaczego
Can Do?
PASJA,
DOŚWIADCZENIE,
ROZWIJANIE wrażliwości na sztukę.
Portrait of a beautiful creative artist woman.
• Na zajęciach odczujesz przyjazną atmosferę współpracy, która pozwoli na radość i swobodę tworzenia.
 
• Osiągane efekty zmotywują Cię do kontynuowania nauki na kolejnych poziomach.
 
• Dla chętnych mamy dodatkowe zadania do przygotowania samodzielnie w domu, które omawiamy na zajęciach.
• Każdy uczeń może liczyć na korekty dodatkowe, również poza zajęciami.
 
•  Dostosowujemy sposób przekazywania wiedzy do indywidualnych potrzeb i możliwości. 
 
 • Kursy przygotowujące na wyższe uczelnie: naszym celem jest, aby nasi uczniowie odnieśli sukces egzaminacyjny i dobrze opanowali technikę.  
 
•  Na zajęciach dzieci nie przerysowują szablonów, gdyż tłumi to niezwykle cenną cechę, jaką jest kreatywność oraz własny styl.  
 
•  Od początku kursu stawiamy na intensywny, naturalny rozwój zdolności i talentów.  
 
•  Dajemy pełne wyposażenie pracowni, stawiamy na rozwijanie wiedzy z historii sztuki.
 
 •  Kontynuujemy naszą znajomość z uczniami w trakcie ich studiów artystycznych. Doradzamy i pomagamy.
o nas
p1010286_1_1
Elżbieta Hildebrand
Ukończyła rzeźbę na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, a następnie 3 lata mieszkała i studiowała w Nowym Jorku, USA. Założycielka szkoły językowej, której program Can Do Learning oparty został o najnowszą wiedzę z dziedziny psychologii edukacji, a od 2019 roku funkcjonującej również jako centrum egzaminacyjne. Po kilku latach od rozpoczęcia tworzenia programu nauczania rysunku 
i malarstwa dla dzieci i młodzieży założyła Akademię Can Do, która szczególną uwagę poświęca rozwijaniu naturalnej kreatywności swoich Uczniów, korzystając z wybranych metod nauczania programu Can Do Learning.
image_6487327
Agata Konarska
Absolwentka specjalizacji snycerstwo w Liceum Plastycznym w Lublinie (2015), Intermediów na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu (2018), i Wydziału Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2023). Jej działania artystyczne opierają się na wykorzystaniu różnych mediów, takich jak wideo, dźwięk i performans, za pomocą których tworzy sytuacje interaktywne i kreuje rzeczywistości wirtualne. Edukacją artystyczną zajmuje się od pięciu lat, ma doświadczenie jako instruktorka fotografii oraz nauczycielka rysunku, malarstwa i rzeźby. Otwarta na uczennice i uczniów na każdym etapie artystycznego rozwoju.
IMG_5852_bw_1
Maciej Skorupa
Ukończył edukację w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Kole oraz studia w Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale grafiki w pracowni ilustracji książkowej prof. Janusza Stannego. Grafik, projektant, fotograf, wykładowca, ilustrator. Od wielu lat zawodowo zajmuje się projektowaniem i fotografią. Aktywny twórczo realizując projekty autorskie oraz projekty komercyjne. * 2004 – 2023 wykładowca w Aktywnym Studium Technik Teatralno – Filmowych, kolejno od 2006 roku prowadzący pracownię fotograficzną i zajęcia „Podstawy Fotografii” w Wyższej Szkole Artystycznej. * 2017 – 2018 wykładowca w Warszawskiej Szkole Fotografii prowadząc zajęcia o tematyce „Aparat i Techniki Zdjęciowe”. * Od 2019 do 2021 wykładowca Uniwersytetu „Vistula”. Prowadzone pracownie to „Podstawy edycji obrazu cyfrowego” oraz „Plakat Artystyczny”. * Od 2020 roku do dnia dzisiejszego prowadzący cykliczne, zajęcia i warsztaty: Rysunek i Malarstwo dla dzieci, młodzieży licealnej – Szkoła Rysunku i Malarstwa CAN DO. * Od 2021 roku do dnia dzisiejszego opieka plastyczna w Fundacji Łukasza Podolskiego „ARKA”. Opieka artystyczna i zajęcia plastyczne z dziećmi w świetlicy.
https://cargocollective.com/skorupa/Costa-Brava
Alicja
Alicja Siemko
Obecnie studentka scenografii filmowej i teatralnej trzeciego roku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Ukończyła Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Zamościu ze specjalizacją projektowanie graficzne. Swoją twórczość opiera na formach rzeźbiarskich, które zawsze były jej bliskie. Poza scenografią zajmuje się także malarstwem, rzeźbą oraz grafiką. Inspiracją i punktem wyjścia dla jej prac artystycznych są własne obserwacje powiązane ze światłem i wszelkimi teksturami. Uczy rysunku i malarstwa i prowadzi warsztaty związane z projektowaniem scenografii oraz kostiumów.
IMG_9948
Maria Rutyna
studentka ostatniego roku studiów magisterskich Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, obecnie realizuje pracę dyplomową w Pracowni Projektowania Książki i Publikacji Cyfrowych. W swojej twórczości zajmuje się książką artystyczną, tkaniną eksperymentalną, sztuką recyklingu oraz projektowaniem graficznym. Od czterech lat realizuje się w obszarze nauczania rysunku i malarstwa, m in. w warszawskiej szkole rysunku i malarstwa To Tu. Podczas zajęć zwraca uwagę na indywidualne potrzeby swoich uczniów oraz wspiera ich kreatywność.
olga-mazur
Olga Mazur
Ukończyła studia na wydziale Scenografii na warszawskiej ASP. Zajmuje się scenografią filmową i teatralną, a także projektowaniem kostiumów. Jej pasją jest teatr lalkowy i malarstwo olejne. Na zajęciach chętnie wprowadza nowe techniki, takie jak ebru, batik i wiele innych, a także razem z dziećmi eksperymentuje, uczy podstaw malowania i szkicowania postaci ludzkiej, martwej natury i, przede wszystkim, dba, żeby dzieci świetnie się bawimy.